Livet kan vara lustigt

Tänk om Holmen skulle dyka upp av en slump igen? Eller om Sebbe skulle ringa rätt som det var? Eller om jag sov hos Sandra igen i flera veckor nästan? Nej, kanske inte flera veckor, men någonting som skulle kännas som flera veckor? Vem vet, jag kanske råkar få kontakt med Viktor igen efter alla dessa år? Jag kanske får en sån där period när jag slösar bort hela år, precis som i högstadiet. Eller stänger in mig själv utan att det märks. Jag kanske upptäcker ett band som får mig att gråta, precis som det var med Boys Like Girls. Den underbara veckan i juni förra året, jag kanske får en liknande någon gång?

Jag blev plötsligt oerhört ytligt djup i mitt tänkande.

Livet är en komedi för den som tänker
En tragedi för den som känner

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: hahahahah härligt:D

2008-07-08 @ 23:45:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0