Ooh, vad härligt

Jag är hemma!
Jag hade verkligen ingen lust att sova hos mormor, så jag och David åkte hem.
Det gick så himla fort att skrapa! Jag trodde att vi skulle skrapa bort all färg typ men vi skulle ju bara rugga upp ytan typ så att färgen fastnar. Rena barnleken!
Tyvärr ligger det några kanoter och massa brädor och skit på baksidan som vi ska ta bort imorgon så vi kommer åt att skrapa/borsta där med. Vi ska alltså cykla till Yttermalung även imorgon.
Kvällen spenderade jag med Sandra, Nina och Natalie. Vi spelade Cluedo och efter nästan 2 timmars spelande gjorde jag ett fel och gissade på vardagsrummet när jag egentligen trodde att det var biblioteket, så jag förlorade. Irriterande.
Nu ska jag springa ner och titta på en av de 5 filmer jag lånade av Sandra.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0