Practice makes perfect

Nu är jag hemma!

Jag älskar verkligen att vara hos mormor.
Hur mycket sommar är det inte i att sola hundra timmar i sträck och plocka lite vinbär när man känner för det?
Det är massor med sommar i det.
Det är som sagt väldigt synd att hon bor i Yttermalung.

Målningen gick väldigt bra förresten. Det blev lite färg på gräset, jag brände mig lite på brännässlor och David var riktigt lat, men annars gick det ju bra.
Nu är det bara dörren kvar och måla två sidor en gång till, sedan är det klart!
Riktigt skönt!

Förresten, varför blir jag inte brun längre?
När jag var liten såg jag ständigt ut som en pepparkaka om somrarna och min granne var så avundsjuk på mig att han drog mig i håret en gång. Ja, det är faktiskt sant.
Men nu på senare år har den där förmågan att bli brun liksom försvunnit. Mina armar blir fortfarande bruna, och min näsa, men mina är näst intill kritvita!
Vad är grejen med det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0