Samma gamla fotspår

Idag har jag suttit och fixat och trixat ungefär hela dagen för att få internet att fungera. 22.45 ringer Fredrik oh vips så fungerar det!
Jag förstod nog inte hälften av det han sa, men jag lyckades otroligt nog få igång internet, tack!
Vår stationära dator mår tydligen inte bra alls fick jag veta. Synd.

Ja, jag blev alltså väldigt glad över att internet ville fungera på pappas bärbara (som jag för övrigt kommer att ha på mitt rum när routerfan vill fungera som den ska när även den stationära är hemma), men ungefär lika snabbt som jag blev lycklig över det blev jag ledsen över lite bloggar som jag läste.
Jag måste skaffa ett liv.

Jag längtar förresten efter den 18 augusti och denna vecka har jag knarkat Håkans första platta. Bara så ni vet liksom.

Emelies blogg råkar nog vara den bästa i världen, och jag blir liksom glad av att läsa den. Jag skrattar till och med lite högt för mig själv ibland när jag läser den.


Kommentarer
Postat av: milio

men söööt där! :$$$$$$$$$$

2008-07-27 @ 21:20:21
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0