Tim

Jag älskar Allsång på Skansen! Stockholm och Evert Taube på samma gång, kan det bli bättre?
Idag fick Malung plats på Skansen i form av Olle Häggberg, basist i Ugglas nya band. Det väldigt var trevligt.
Allsång på Skansen är trevligt.

Hela eftermiddagen har jag läst. Jag började på boken Tim av Colleen McCullough. Den är verkligen jättebra.
I flera år har den stått i bokhyllan, men jag har itne haft någon större lust att läsa den efter som den har så tråkig framsida (jag har väldigt svårt för att läsa böcker med tråkig framsida), men mamma sa att den var väldigt bra, så jag satte igång och började läsa. Förhoppningsvis blir jag klar med den ikväll, men nu ska jag studsa ner till vardagsrummet för att titta på Morden i Midsomer.
Matsedeln tar jag kanske först förresten.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0