Just därför

Dagen i Mora blev väldigt varm och ganska kort. Och jag var ganska irriterad.
Några shorts blev det inte. Och inget linne heller för den delen, men en t-shirt lyckades jag lägga 99 kronor på faktiskt.
Jag blev lite nöjd med den.

Vi åkte hem redan vid tretiden eftersom jag hoppades på att få hinna sola lite innan den försvann.
När vi kommit till Öje ville mamma svänga in till Skyttarna, och det lät väl som en bra idé om hon inte skulle stanna där så länge, och det skulle hon ju självfallet inte.
Vid sextiden ungefär var jag hemma och himlen var mycket mörkt grå och det small och blixtrade.
Blev det någon solning för mig eller?

Jag lite sur på mamma faktiskt eftersom jag ska till mormor imorgon tror jag för att fortsätta måla, och när jag sedan är hemma ska jag ha den där jävla loppisen.
Just därför hade jag tänkt passa på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0