Grattis Amanda!

Riktigt härlig dag idag!

Blev väckt av Nina runt 11.30 ungefär eftersom hon tyckte att jag skulle hänga med till Bullsjön och fira Amanda som fyller 16 idag (Grattis!!). Självklart ville jag det.
Vattnet var ganska kallt, men vi bollade lite ändå. Sedan solade jag medan de andra bollade.

När jag kom hem drog jag och mamma ner på byn igen för att checka lite kläder på Annas house.
Och nog hittade jag kläder. Jag handlade för 782 kronor, och då var det 50%, jag handlade alltså egentligen för 1564. Jao, så nu mår jag lite dåligt över att jag handlat upp de pengar jag inte har fått än (barnvaktsjobb på lördag som ger 500). Jag betalade bara för en t-shirt och ett par shorts (YES!) idag, resten ska jag hämta och betala på måndag eftersom jag inte har pengarna än, men det blev en kjol, något linne och massa t-shirtar också. Och en klänning faktiskt.



Så ser alltså t-shirten och shortsen ut. Färgen på mina armar vill jag för övrigt ha på benen.

Kommentarer
Postat av: Nina K.

Skitsnyggt! Nu kommer dina ben bli bruuuna! :D

2008-07-31 @ 23:25:58
URL: http://ninakhansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tackar tackar! schyssta kläder, förresten :P Vill också in på Annas House och kolla :)

2008-07-31 @ 23:33:39
Postat av: Evelina

Amanda: Haha, tack :D Ja, det måste du! Det finns mycket fint där upptäckte jag idag. Jag tror att jag har underskattat Malungs klädbutiker.

2008-07-31 @ 23:35:43
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: milio

fan vilken najs bränna. och shortsen, yummie :D

2008-07-31 @ 23:36:31
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0