Vilken härlig dag!

Fy sjuttsingen vilken härlig dag! Det har varit sol exakt hela dagen och jag och Lucas har hittat på hur mycket skoj som helst!
Vi for en sväng till Grimsåkersviken först, men det var konstiga stora fiskar där så jag ville inte vara kvar. Snäll som Lucas är var han medgörlig när jag tyckte att vi skulle åka hem. Väl hemma tog Lucas fram badmintongrejerna och frågade om vi skulle spela. Egentligen gillar jag inte att spela badminton, men jag sa ja eftersom jag var på så bra humör. Klockan var väl runt 13 eller någonting då, och vi har speat badminton ända sen dess. Eller, vi tog en liten paus och hade picknick på gräsmattan, och en sväng stod vi och tvekade vid en stege väldigt länge båda två eftersom ingen av oss ville klättra upp och hämta den där grejen som jag råkat skjuta upp på taket, men efter ett tag lyckades jag klättra upp.
Solat lite har vi gjort också, och det var väldigt trevligt.

Detta inlägg blev mycket osammanhängande, men ni får ha överseende, jag är så otroligt glad!
Jag skriver mer sen, då kommer även lite bilder, tjing!

Kommentarer
Postat av: Josefin

ha en trevlig kväll!

2008-07-03 @ 18:13:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0