You can't keep safe what wants to break

Ja, virusgrejen gick ju inte alltför bra så vi kastar över datorn till Fredrik nästa vecka istället, jag gissar på att det blir mycket bättre.
Alla irriterande virusmeddelanden gjorde mig trött, så jag funderar på att sova faktiskt. Eller åtminstone gå och lägga mig. Jag känner mig ganska sugen på att fortsätta med Törnfåglarna, men vi får se vad jag orkar.

Jag lämnar er med Jimmy Eat Worlds låt Always be. Den är hur bra som helst och det var den låten jag använde för att göra en textanalys i slutet på vårterminen. Enjoy!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tack.

grattis!!!!!!!!!!!!

2008-07-02 @ 23:28:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: milio

men tänk vad du kommer ångra dej om du inte ens testar. du vill ju det här, eller hur?

just nu önskar jag inget hellre än att jag sökt dit jag med så du kunde varit min kock och allt det där :((

2008-07-03 @ 06:49:15
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0