Astrevlig kväll

Idag har jag varit oerhört dålig på att uppdatera, men jag har typ inte varit hemma.

Vid halv två ungefär åkte jag, Nina, Natalie och Johanna upp till Fors, det var traktorfix på g. När vi väl kom dit gjorde inte jag speciellt mycket, och det sög. Det var väldigt elakt av mig, men jag skyller på att det var så otroligt varmt, egentligen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, jag kände mig bara i vägen.
När Johanna, Natalie, Anton och PO åkt hem bestämde vi resterande (Amanda, Sandra, Nina och jag) att vi skulle fara till Dammen för att bada.
Sandra tyckte självfallet att det var jättekallt, medans jag tyckte att det var asvarmt.
Ídag var första dagen sen mellanstadiet som jag badade utan t-shirt/linne. Jag visade min mage och det var folk där!
Det var faktiskt inte så jättefarligt eftersom jag bara badade i ått minuter och försökte hålla mig under vattnet, det hade varit värre om det hade varit folk som jag kände där.

Då jag var hemma sprang jag in i duschen innan jag och mamma började med maten. Det var riktigt trevligt faktiskt, det är inte ofta jag och mamma är hemma ensamma. Jag åt dock nästan ingenting eftersom jag skulle till Jenny direkt efteråt för att grilla.

Hos Jenny var det mycket trevligt folk (Amanda, Nina, Sandra, Natalie, Rebecka, Johanna, Jenny och Ken), vilket gjorde kvällen väldigt lyckan. Åt först massa mat, mina fläskfilébitar undkom att bli kolbitar, trots att de var så små, och efter det blev det Kubb. Vi borde egentligen ha vunnit redan första omgången, synd att Johanna missade Kungen.
Det blev otroligt myggigt efter det, så vi gick in i köket och snackade skit.
Det var verkligen en jätterolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0