Cykeldag i sommarvärmen

Det är fortfarande sommar och det är så jävla underbart!

Cyklade 2,5 mil idag (ungefär 3 eftersom jag cyklade till skolan och hem också :P) och jag skulle helt klart kunnat cykla Forsrunden en gång till. Det var mest bara härligt, förutom den plågsamma värmen.
Började cykla ungefär 8.50 och var tillbaka vid skolan 10.27. 10-15 minuters paus är inräknad, haha.

Egentligen borde jag vara i skolan och hjälpa de andra med lakan nu, men jag måste till Dala-Järna/Vansbro och leta efter en avslutningsklänning. Jag hoppas att det finns någon som faller mig i smaken, men jag hoppas framför allt att det finns någon jag kan ha. Jag antar att det visar sig med tiden.

Nu ska jag strax åka, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Petter H

Härligt att cykla :) Men 2.5 mil är ju inget och du cyklade jättefort. Men bada är kul iaf.

2008-06-04 @ 18:09:43
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0