Dag 1 - Helt okej

Jag har nu klarat en dag med fetmatsdieten. Det känns bra än så länge, men som sagt, det är en dag jag har klarat.

Maten idag:

Frukost:
Bacon och ett ägg med majonnäs.

Lunch:
Fiskbullar och broccoli (fiskbullar är kanske inte fettmaten nummer ett, och inte speciellt gott tillsammans med broccoli, men det var bättre än korv och makaroner i alla fall)

Middag:
Kycklingsallad med smält smör.


Det är fakiskt det enda jag har ätit idag (halstabletterna räknas inte!), och det är inte illa eftersom jag alltid gör det sämsta som går att göra - jag småäter. Men, det gick alltså bra idag.
All mat låter kanske äcklig, men den är helt okej och jag vill verkligen gå ner i vikt.
Dieten funkade för pappa förra sommaren, 15 kilo på två veckor är inte illa (man går ner mest de två första veckorna).

Nu ska jag fortsätta läsa boken som tydligen hette Ät fet mat - bli frisk och smal. Har läst lite mer än hälften idag och jag planerar att läsa ut den ikväll.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0