Dag 4 - Fusk, alldeles för mycket fusk

Ja, har försökt att inte tänka så mycket på maten idag eftersom jag överväger att svälta mig själv istället för att hålla på med den här dumma dieten. Jag hatar den verkligen eftersom maten är avskyvärd! Om du sitter på något smarrigt fett recept får du, eller rättare sagt bör du, höra av dig snarast! Tack!

Matsedeln idag:

Frukost:
Some kind of tonfisksoppa eller någonting med crème fraichegrejerna typ.

Kommentar: Ganska vidrigt, så det tog ett tag att äta upp. Ja, det var väl det jag hade att säga.

Lunch:
Tacogratäng med lite grönsaker och extra crème fraiche-ostgrej

Kommentar: Det bästa jag ätit på länge! Helt underbart faktiskt. Fuskade tyvärr lite och tog tre tacochips. Men gott var det!

Middag:
Hallon och två bitar mörk choklad

Kommentar: Ja, någon middag har jag faktiskt inte ätit men det där åt jag till filmen. Väldigt mycket fusk eftersom jag inte tänkt ge mig på frukt/bär eller mörk choklad (som jag faktiskt får äta väldigt lite av) förrän jag gått ner en del, men jag skyller på att det är fredag. Faktiskt.

That's that.

Nu hinner jag inte säga så mycket mer eftersom pappa ska sova som sagt, så jag springer ner och tar lite te med smak av champagne och fläder typ.
Godnatt, och glöm inte att ge mig recept!

Kommentarer
Postat av: jennie

sv;

jag håller med dig SKARPT

2008-06-28 @ 00:08:50
URL: http://jennielundberg.blogg.se/
Postat av: Petter H

Du borde inte fuska så mycket!! Inga ursäkter accepteras. Men nåt som är gott :) är ju om du grillar en kött bit typ fläskfilé, Entrecote nåt sen massa smör typ vitlökssmör massa god sallad typ ruccola lite solrosfrön tomat och du vet sen en jättefet mumsig dressing!

2008-06-28 @ 09:27:17
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0