Dag 5 - För lite fett?

Ja, jag vet inte riktigt hur det går med den här dieten. Jag tror att jag äter för lite fett faktiskt och för mycket protein. Usch, jag tycker inte om fett, det här är nog ingen diet för mig.
Man ska ju egentligen äta allt fett på köttet (äckligt, huh?) och sådant, men jag fixar verkligen inte det.
Jag ska sluta med den här dieten så fort jag har gått ner. Ganska korkat egentligen med tanke på att jag självfallet kommer att gå upp igen då, men det är därför jag ska gå ner lite mer än jag behöver.

Maten idag:

Frukost:
Bacon och ägg.


Kommentar: Mycket godare än sist eftersom jag väntade lite mellan baconet och ägget. Fortfarande ingen favorit dock.

Lunch:
Dressing och lite sallad.


Kommentar: Ja, egentligen skulle jag ju äta burkskinka också, men den var inte god alls, så jag skippade den och åt dressing istället.

Middag:
Kycklingkebab med sallad och vitlöksdressing
.

Kommentar: Mumma! Jättegott faktiskt och väldigt lite kolhydrater. Underbart!

Ja, det blev inga långa kommentarer idag, men jag hade inte speciellt mycket att säga.

Trots att jag formodligen äter för mycket protein går jag faktiskt ner. Tyvärr plockas fettet bort lite varstans och inte så mycket på magen, men det syns i ansiktet lite och på ryggen, och det är ju bra det med. Det är väldigt bra faktiskt.

Orkar inte skriva mycket mer om maten nu, ni får höra mer imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Petter H

:) Nu lät det mer positivt i dieten :D Keep it up girl ! Fett äckligt med fettet på köttet

2008-06-28 @ 21:33:57
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Sojung

kycklingkebab är ju jättegott:D

2008-06-29 @ 14:04:42
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Sojung

sv: ja åt det typ hela dagarna när jag var i bulgarien förra året:P haha

2008-06-29 @ 16:22:34
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0