Det kallas tvivel

Ibland när jag blir arg funkar inte min röst riktigt som den borde, och det kan vara ganska irriterande.

Jag blev otroligt förbannad på min lillebror nyss eftersom jag inte kunde logga in på mitt konto på datorn och när jag väl kom in så funkade inte mitt lösenord på MSN. Jag hade lätt kunnat döda någon.
Jag kunde heller inte fylla i den här "Har du glömt lösenordet?"-grejen för att siffrorna funakde inte som jag ville.
Vet nu vad jag gjorde då? Jag bytte helt enkelt tangentbord, så nu är allt frid och fröjd. Datorn funkar faktiskt lite snabbare efter bytet konstigt nog.
Jag har saknat mitt tangentbord.

Fick precis veta att min granne lyssnar på Lars Winnerbäck. Inte illa, huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0