Jag är hos dig igen

Kvällen slutade med lite Good Charlotte innan jag somnade. Det var trevligt faktiskt, jag har inte lyssnat på dem på ett tag.

Förresten, har jag berättat att jag råkade hitta Josefins blogg i typ förrgår? Har inte pratat med henne på hur länge som helst ungefär och sen hamnade jag på hennes blogg av en slump. Det var lite kul faktiskt.

Ja, den här dagen blir väl ungefär lika meningslös som alla andra dagar eftersom jag skyller allting på vädret. Jag får väl fortsätta att hoppas på att jag tar mig en promenad, men jag gissar på att jag kommer att skylla på regnet.
Fy fan, jag måste sluta skylla allting på allting och börja ta tag i saker istället.


Kommentarer
Postat av: Petter H

Va regn? Vilket kasst väder ni har. Jag har Sol nu och hoppas att den ska hålla i sig :)

2008-06-28 @ 12:05:45
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: jennie

sv;

aa hon kan hon :)

2008-06-28 @ 12:54:28
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0