Jag fixade det!

Yes! Det blev en promenad till slut! Jag tog den långa rundan så det tog cirka en timme.
Tyvärr hade jag pälskläder (skoltröjan och skolbyxorna, och de är inte gjorda i det tunnaste materialet direkt) på mig vilket definitivt inte var en av mina bästa idéer eftersom det var väldigt varmt.
Såg några snygga killar vid Folkhögskolan också (fotbollcup pågår), jag skulle gissa på att de var tränare allihop. Självfallet knallade jag runt där som ett spöke eftersom sminket från igår inte var borttvättad och det hade börjat dra sig ner mot mina kinder. Lyckat.
Jag har förresten slutat lyssna på musik när jag är ute och går. Jag går runt och tänker istället, på typ Stockholm och diverse killar som någon gång funnits på ett eller annat sätt i mitt liv. Varför jag bara tänker på killar och inte på tjejer? Ja, för att killarna har varit mer mystiska och konstiga.

Nu ska jag springa härifrån och ut på balkongen innan solen försvinner, tjing!

Kommentarer
Postat av: Petter H

Brukar du gå runt och tänka på mig? För att jag var så mystisk?

2008-06-28 @ 20:42:42
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0