Jag minns inte sången, men jag sjunger ändå

Yes! Jag har hittat en avslutningsklänning nu!
Samma sak i år som förra, och året innan det. Jag letar runt efter finkläder i hela Dalarna men hittar de alltid på Bössfalls i Dala-Järna. Jaja, härligt i alla fall att ha en klänning, även om den inte var som jag tänkt mig.
Lyckades hitta en BH också, och det är inte illa. 189 kr, vilket är enormt billigt för en enormus gigantus sized BH. Fy fan, jag vill också kunna handla BH:ar på HM.

Åkte till Lucas vårshow sen som ägde rum i matsalen. Det sög verkligen för det var en liten matsal, massa folk, stängda fönster och skitvarmt. Men vi tog oss därifrån med livet i behåll.

Ikväll blir det nog kanske film eller någonting, jag orkar inte bada. 
Imorgon blir det genrep inför skolshowen. Yay.

Kommentarer
Postat av: Petter H

synd att du inte kan handla vart du vill men du hittade iaf en känning :D

2008-06-04 @ 23:23:35
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oh yeah, det gjorde jag! :D

2008-06-04 @ 23:42:47
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0