Jag skyller allt på åskan

Igår var jag oerhört dålig på att uppdatera, men jag hann inte riktigt.
Efter att jag skrivit gårdagens enda inlägg gick jag och la mig igen. Jag sov till 12.40, och det var ju itne så smart eftersom det skulle komma folk från Gävle. Jag var alltså tvungen att ställa mig vid kööksbänken på en gång för att börja laga mat. När folket hade kommit (Nicklas, Nicklas mamma och Nicklas styvpappa) och maten nästan var klar tyckte mamma att en efterrätt inte hade varit helt fel, så jag slängde ihop en kladdkaka (ovanligt, huh?).
När Gävlefolket hade åkt och pappa börjat jobba så for jag och mamma till mormor för att börja sy min solgula klänning (som jag förhoppningsvis kan ha på avslutningsshowen). Det var astråkigt, så jag tittade på Barnkanalen under tiden som de klippte och sydde och drog upp och klippte lite till. Efter ett tag sydde även jag lite grann, men jag blir alltid så rädd att jag ska sy fel, så jag överlämnade det till mormor som har 73 års erfarenhet av sömnad.

När vi sedan kommit hem åskade det, så jag drog ur datorn.
Allt ovanstående är alltså anledningen till min dåliga uppdatering.

Idag blir det kanske bad med Nina om vädret vill fortsätta vara fint.
Träna på låtarna måste jag ju också, imorgon gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0