Jag vet exakt vad jag ska göra!

Nu har jag bestämt vad jag ska göra med mitt liv! Well, en del av mitt liv i alla fall.
Jag ska skaffa ett väldigt bra jobb, bra betalt och bra arbetstider alltså, och sen ska jag köpa ingrediense för halva min lön för att sedan sätta igång och laga mat!
Jag ska laga helt galna recept som kanske verkar typ.. Asäckliga och konstiga. De kan ju faktiskt vara goda?
För er som inte vet så älskar jag att laga mat. Jag tycker mer om att laga den än att äta den faktiskt (det behöver faktiskt inte innebära att allt jag lagar är äckligt).
Självfallet kommer jag att behöva en personlig tränare också, men det fixar ju jag lätt med min lön.

Vad säger ni, kommer ni förbi om kvällarna efter jobbet och smakar mina konstiga maträtter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0