Juno kanske?

Det blev en liten promenad med mamma. Dock väldigt kort, det tog bara sisådär 20 minuter att gå. Men det var ganska bra faktiskt eftersom min hals fortfarande krånglar lite.

Idag är jag väldigt glad faktiskt, 23 unika besökare! Det är 5 stycken mer än igår, det är inte illa.
Jag är även glad över att jag inte behöver äta någon mer mat idag.

Jag funderar på att plocka upp dvdn till mitt rum och titta på Juno för sjuttioelfte gången, men jag vet inte. Någon annan film kanske? Äh, det visar sig.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Petter H

Nice förbättring hela 23 :D Jag fick dock inte se någon matsedel :P

2008-06-27 @ 22:51:25
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0