Milk-oh, I like it

Klagovisorna är inte slut.

Just nu skulle jag kunna spy över tangntbordet, men jag överväger att inte göra det. Jag mår verkligen otroligt illa och min hals är totalt jävla trasig. Jag kan knappt svälja över huvudtaget. Korkad som jag var tänkte jag att jag kanske borde dricka någonting kallt, och vet ni vad jag valde? Mjölk! Hur korkat är inte det på en skala? Jag menar, mjölk är the number 1 slembildande in the world. Korkat som sagt.

Kvällen spenderade jag framför filmen Little black books. Den var inte speciellt bra, tyvärr.

Förresten! Idag var första dagen sen jag fick sommarlov som jag har slappat! Jag är visserligen fullt medveten om att jag inte gjort någonting vettigt en enda dag, och jag vet också att jag har slappat, men inte frivilligt.
Idag tillät jag mig själv att dega i sängen hela dagen och sedan läsa. Dock borde det inte händaa alltför ofta, jag slappar ju som sagt ändå, även om jag själv inte tillåtit det.

End of the klagovisor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0