Mrs. Bitterljuv

Nu är det gjort. Avslutningsshowen är avklarad och jag skämde säkert ut mig massor, men jag hade jävligt roligt!
Jag störde mig dock lite grann på luftbubblan som smög sig in i raden "aldrig mer, aldrig då, bara nu" i Upp o Hoppa som jag ändå brukar ha problem med. Men jag är otroligt tacksam över att Sofia hjälpte mig och fyllde i. Tack!

Hela dagen idag var det genrep. Såhär kul kan man ha då:

   Nej, det är inte en kondom, det är en nylonstrumpa för er som inte ser.

   Både Nina och Sofia var oerhört söta i peruk.

 Fortfarande en nylonstrumpa.

 Rune Matsson. Eller Malin?

 Öhm.. Ja.

 Den sista måltiden.


Och lite annat som var för sista gången:
     (användes flitigt i typ sjuan)

 Även de lite lustiga vykorten från biblioteket var för sista gången.

Jag orkar inte lägga upp fler bilder, men vill ni ha någon får ni höra av er.

Genrepet gick faktiskt ganska bra och nervositet la sig. Jag var inte det minsta nervös inför sista genrepet.


Sen var det då dags. Först var det fotografering, och vi sjöng att vi hade solen i ögonen. Nej, det gjorde vi inte alls, men det hade vi. Jag grät på alla kort.
Vid matbordet stressade jag, vilket var väldigt dumt eftersom jag inte alls behövde det.
Nervositeten började göra sig påmind igen och jag fick lite ont i magen. Jag skakade som fan när jag och Nina sjöng In the Ghetto, men det gick bra.
Under Upp o Hoppa fick jag ju som sagt en luftbubbla i halsen, och det sög, men i övrigt gick det jättebra. Det var visserligen lite falskt och så på ganska många ställen, men jag överlever.
Det kändes åtminstone bra. Showen hamnar antagligen här tids nog, innan dess kan ni leta upp SO-arbetet som Anton, Karl, JE och Anders har gjort. Finnes på samma sida.

Hann vara hemma ungefär 2-3 timmar innan allt skulle gå av stapeln. Hade tydligen fått ett kuvert från släkten i Leksand. förutom ett kort med text innehöll kuvertet även 100 kr, och det tackar jag för. Jag fick det alltså för att jag slutar nian imorgon.
Jag fick veta att pappa fixade proven för taxikort som han gjorde idag, så grattis! Han börjar jobba redan på onsdag!

Nu har jag asont i huvudet och tänker sova, god natt.

Kommentarer
Postat av: Petter H

Jag fattar verkligen inte Tv Malung.. Help Plz

2008-06-10 @ 08:35:38
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det gör inte jag heller :P

2008-06-11 @ 11:22:23
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0