Oh yeah!

Som sagt, idag funkar det, och det gör mig glad.

Igår,
sjöng vi och donade ungefär hela dagen, det var skoj. Jag och Nina bestämde oss även för att byta låt till In the Ghetto istället för Summer of '69, men det kanske ni fattat om ni läst mitt senaste inlägg.
Innan jag gick hem berättade Anneli att hon hade satt betygen. Jag fick hjärtinfarkt när hon först inte ville berätta vad hon hade satt för betyg på mig. Till slut berättade hon att jag får ett MVG eftersom jag har gjort mig förtjänt av det. Då blev jag oerhört glad! Nu borde jag komma in i Stockholm.

Igår kväll ja, då var vi på Hånäset (jag tycker att det låter oerhört obekvämt att säga "på Hånäset", men det säger alla andra, så jag antar att det heter så). Det var astrevligt och på brännbollen lyckades jag få till ett någorlunda slag i alla fall, och det gjorde mig väldigt glad! Killarna ställde sig typ med benen ikors när jag skulle slå.. Konstigt.
Det blev lika mellan Döttrar/Fäder och Söner/Mödrar. Åtminstone enligt Mats gissningslek.

Idag,
är jag faktiskt inte alls lika glad som jag varit den senaste tiden. Jag har en känsla av att det beror på att jag inte hittar någon avslutningsklänning eftersom min kroppsform är way fel, och det suger.
Men lite glad är jag ändå, och det måste snart vara rekord.

Hjälp mig med designen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0