One

Idag har jag faktiskt gjort någonting.
Drog först till sjukstugan med Sandra eftersom jag skulle boka tid. Efter det gick vi ner på byn en sväng för att köpa broccoli, bacon, fil och müsli. Vi släppte av grejerna på mammas jobb innan vi drog hem till Sandra.
Väl där satt vi i typ två timmar och snackade. Det var trevligt.

14.50 ungefär for jag och mamma till sjukstugan eftersom jag hade tid kl. 15.00, men vi var inte där speciellt länge.
Det var tydligen inget större fel på min hals och det kommer troligen att gå över, så jag får väl hoppas på det. Hon sa åt mig att äta alvedon, och det går ju bra eftersom vi inte har någon.
Jag var bara tvungen att klaga lite till.

Just nu känner jag för att göra ingenting alls, men jag ska nog läsa lite i pappas bok Ät fet mat - bli smal. Jag testade den dietgrejen förra året en sväng men jag gjorde väl inte så jättestor grej av det så det gick ju som det gick. Igår bestämde jag mig för att testa en gång till. Jag ska fixa det den här gången. Jag menar, de få dagar jag testade förra året gick jag faktiskt ner lite.
För er som läser Blondinbellas blogg kan jag meddela att jag inte fick idén därifrån eftersom jag tänkt testa dieten igen ganska länge, men jag blev väldigt peppad av hennes inlägg. Att hennes bröst blev mindre blev jag rejält peppad av.
Tyvärr måste jag äta fet mat som typ ägg och bacon till frukost, och det blir ganska mycket eftersom jag egentligen hatar frukost, men jag hoppas att jag fixar dieten ett tag i alla fall den här gången.
Håll tummarna! Pepp mottages gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0