Ordning och reda, pengar på fredag

Idag ska jag till mormor, och det är jag faktiskt glad över.
Nu är det inte längre bara jag som är småsur, utan alla går runt och skriker på varandra.
Jag gömde mig på mitt rum.

Jag ska alltså städa hos mormor den här helgen, och det är ganska trevligt, för jag får pengar.
Ska köpa med mig massa frukt också, asgott.

När jag ändå är här kan jag passa på att rasa mot sommarlovsmorgon.
De senaste åren har sommarlovsprogrammen varit asdåliga! Jag minns Mormors magiska vind som gick sommaren 1999, och den var verkligen jättebra! Varför finns det inga sådana program åt barnen längre? Jag stör mig så fruktansvärt på det och jag tycker så synd om barnen.
Jullovsmorgon är också skit. Alla program är jättedeprimerande och skittråkiga. Allting är i gråskalor och det handlar inte alls om julen.

Nej, det var bättre förr.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Vintergatan 5A och 5B ägde ju!!

2008-06-13 @ 12:16:47
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gud ja! Men Mormors magiska vind var snäppet bättre.

2008-06-13 @ 18:29:18
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0