Rädd

Igår kunde jag inte blogga alls på grund av alla virus. Fan. Jag kan egentligen inte nu heller, men jag gör det ändå.

I förrgår var jag alltså i Mora på ÖB, Ica maxi och Willys. Det var väldigt trevlioch jag blev helt kär i Ica Maxi.
Lyckades hitta lite grillbestick och tuggummi på ÖB, någonting mer blev det inte.
Förresten, på vägen dit så avslöjade Lucas varför pappa hade varit så sur. Det var tydligen för att jag bad pappa måla stolparna högst upp på morms altan typ. Yeah, right.

Igår hade jag ganska tråkigt och gick mest runt och åt (jävla Evelina). På kvällningen kom Nina förbi och vi gick till Lucas, Mattias och Hannes loppis för att köpa godis och spela lite pingis.
När vi kom hem därifrån fastnade vi framför Moulin Rouge. Filmen var till en början ganska konstig och hela filmen var ganska rörig, men mot slutet blev den fruktansvärt bra om du frågar mig. Men som sagt, den var rörig, så den får bara 3+ av 5. Ewan McGregor (som jag blev lite kär i) skulel faktiskt kunna höja betyget till en 4, men.. Okej, 4- blir betyget.

Idag är jag mest bara rädd. Klockan närmar sig augusti och jag vill veta vart jag ska gå. Jag är livrädd för att jag inte ska komma in i Stockholm, men jag är ännu mer rädd för att jag ska komma in och ändå inte ha några pengar. För det har jag verkligen inte.
Även om jag skulle komma till Stockholm skulle jag vara rädd. Jag menar, bo där utan att känna en människa knappt skulle vara ganska läskigt.
Nu ska jag sluta klaga.

Om ni råkar ha ett jobb över får ni mer än gärna lämna över det till mig.

Kommentarer
Postat av: Petter

Alltså Jag älskar Moulin rouge :D Inte ett dugg rörig. + Jag känner också en som heter Hannes.

2008-06-18 @ 18:21:10
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Fotograf

Varför inte bara installera superantispyware och rensa datorn.



Annars kan man manuellt ta bort virus via Hijackthis.

2008-06-18 @ 19:11:53
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0