Retard

Har jag berättat att jag drömt om 9D varenda natt sen vi slutade? Nej, det har jag nog inte.
Men det har jag i alla fall gjort. Ganska störda drömmar och ibland är 9C med.
Inatt var vi någonstans där vi skulle sova, men då kom någon på att vi skulle ut och festa istället, så alla gick ut i sina pyjamasar. Jag och Sandra gick upp för en kulle och efter det vaknade jag upp på det där stället där jag skulle sova (jag vaknade i drömmen alltså). Jag kom inte ihåg någonting alls av festandet, och jag hade inte ens druckit någonting.
Ja, sen vaknade jag på riktigt.
Och natten till igår, då var tjejena i 9D och tjejerna i 9C i Stockholm. Vi var på Medborgarplatsen, men Söderhallarna låg på fel sida och mitt emellan Söderhallarna och någon annan byggnad låg Statsbiblioteket, så det blev ju lite fel. Fridah var med i den drömmen också. Hon hade precis fyllt 30 (men såg fortfarande ut som 15) och hade alla sina blogginlägg i overheadformat, så de visades på marken överallt på Stockholms gator.

Ja, jag är ganska störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0