Riset lockar

Idag, mina vänner, har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att fuska.
Den här dieten är så sjukt vidrig och jag är oerhört tveksam till dessa två veckor. Det är cirka en vecka kvar, och jag tror att jag dör. Jag fixar nog inte en hel vecka till.
Usch.

Idag har jag, mamma och pappa komponerat ihop en liten ide (det funkar inte att göra någon flörp på e:et) som förhoppningsvis kommer att ge mig lite pengar. Underbart! Ganska bra ide (som sagt) faktiskt. Jag tänker dock inte avslöja någonting än.

Nu ska jag springa ner och fixa iordning mig innan vi drar till mormor, tjing!

Kommentarer
Postat av: Petter H

Men det går ju att äta goda saker i din diet! jag har läst det själv i din blogg. Satsa mer på det.

2008-06-29 @ 18:12:54
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0