Städning och gamla vykort

Ja, sommarsolen som faktiskt var på himlen en sväng höll ju inte i sig direkt, regnet tog vid istället. Ja, uttråkad som jag var drog jag igång att städa mitt rum. Det var i och för sig inte speciellt ansträngande eftersom jag faktiskt varit ganska bra på att hålla det fint den senaste tiden. Tyvärr låg det ju massa kläder på golvet, men det blir det nog ändring på eftersom jag och mamma fick upp några krokar på min vägg igår.
Hittade ett vykort i en låda när jag städade också. Det var ett namnsdagskort till R som jag tydligen inte hade skickat. Inte speciellt förvånande egentligen eftersom jag är sjukt dålig på att skicka iväg brev och grejer, även om det tagit mig timmar att skriva det. Kortet var väldigt fint i alla fall, och jag skrev rätt snyggt på den tiden.

Det blev ingen film igår, men ikväll blir det med all säkerhet en film eftersom fredagskvällar är väldigt tråkiga. Konstigt nog är det den bästa tiden under veckan också. Men det blir kanske Smekmånaden som går på TV3. Eller någon annan film.  Äh, vi får se, det blir väl någonting i slutändan i alla fall.

Nu ska jag sluta skriva meningslösa grejer, tjing!

Kommentarer
Postat av: Petter H

Meningslöst men kul :)

2008-06-27 @ 22:48:15
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0