Trevligt

Idag är jag på bättre humör.

Nu far jag strax till Yttermalung för att tillbringa helgen hos mormor. Om vädret fortsätter vara dåligt så blir det nog trevligt, det är ganska mysigt att vara där när det regnar och är mulet.
Jag var precis nere på Ica och handlade frukt och nötter för 114,50 kr. Mormor betalar, och sånt är trevligt. Ikväll ska jag nog göra i ordning en fruktsallad och hälla upp lite nötter i en skål innan vi slår oss ner framför American sweethearts, jag behöver inte börja städa förrän imorgon.

Jag kommer alltså inte blogga på hela helgen skulle jag gissa på.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; ni får mer än gärna smsa mig hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0