Värme är trevligt

Idag tillbringades halva dagen i skolan och den andra halvan på Orrskogen. Tränade inför avslutningshowen som är på måndag, men det kanske ni har fattat.
Det gick väl inte så jättebra eftersom jag var nervös och till min och Sofias låt fanns ingen musik, och det sög.
Efter Orrskogen i alla fall, så gick jag och Sofia ner på byn för att se studenterna patrullera in i Grönlandsparken. När vi sett dem ble det genast tråkigt, så hon gick till sin mamma och jag cyklade hem.
Jag kan säga att jag aldrig någonsin har uppskattat en kall Cola (det hade gärna fått vara en Ramlösa) så mycket som nu. Det är verkligen skitvarmt. Om ni tror att jag klagar så har ni helt fel, för det gör jag inte. Det är hur härligt som helst att det är varmt, jag konstaterar bara hur underbart det är att det finns kall dricka och fläktelement när det är väder som idag.

Nu borde jag gå in i duschen eftersom jag ska till Backbyn ltie senare, Kakan tar studenten.
Efter det hoppas jag på att Sofia tar sig hit så att vi kan gå ner till Grimsåkersviken och bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0