Filmkväll med Hopkins och Gosling

Jag hade planerat att inviga min blogg tonight, därför gör jag det.

Jag måste säga att det var askul ikväll.
Kollade på Bristande bevis (Fracture om du så vill) med Nina. Väldigt bra film faktiskt.
Efter det försökte Nina lära sig hur min CD-spelare funkar och vi satt och snackade ett tag.
Jag vet inte hur många gånger jag sa "Hm.." Var så jävla många tankar som kom. Grejer jag inte funderat på förut.
Nian kanske slutar på ett helt annat sätt än jag trott. Men blir det så så kommer åtminstone jag se det som någonting positivt.
Lite senare konstaterade vi att Nina definitivt behöver råplugga The Sims2 eller helt enkelt inte spela det. Kul var det i alla fall.
Nina for vid typ.. 1 ungefär och sen dess har jag läst igenom hela hennes blogg.
Det tog ett tag, men det var det värt.


Jag känner mig så lycklig på något vis. Lycklig på ett sätt jag inte känt förut någon gång tror jag.
Aldrig.

Kommentarer
Postat av: Petter H

Nemen va trevligt. Se ett blogginlägg
:) Va trevligt du verkar ha haft det. fortsätt så.

2008-03-22 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0