Oh, I want Mac

Jag har gått och kärat ner mig i Ninas MacBook Pro. Det är sant. Den är helt underbar. Måste spara en massa pengar nu så att jag kan skaffa mig en sådan till hösten.

Har förresten börjat läsa The Notebook nu äntligen. Tänke att jag skulle läsa ur den innan nationella provet i engelska. Har hittills bara läst 23 sidor, men den är väldigt bra.
Har fått igång internet på Ninas Acer också. Eftersom våran dator krånglade, Fredrik var tvungen att ta hem den igår, så fick jag låna Ninas dator så länge eftersom hon ändå har en ny. Tyvärr funkade inte internet igår, men Fredrik talade idag om vad jag skulle göra för att få det att funka. Så nu funkar det!

Ikväll skulle jag gissa på att det blir Så ska det låta. Möjligtvis Let's dance, men det tvivlar jag på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0