Att lära sig vara

Fyra svar fick jag, tack för dem!
Ni ville läsa om mig, vad jag tycker och tänker om olika saker osv.
Hm, det låter som att denna blogg kommer att förbli deppig, haha.
Jag vet inte riktigt om jag kan skriva om mig, vad jag tycker och tänker, eftersom jag inte tycker och tänker någonting alls längre om det inte har med X att göra.
Och sådant tänker jag försöka låta bli att skriva här.

Men jag kan tala om för er vad jag tycker om vintern.
Den suger!
Det är iskallt och vitt och jobbigt.
Jag gick hem från Folkhögskolan idag, och mina ben hade lika gärna kunnat vara brutna, jag hade inte känt någonting. En aning kallt alltså.

Fler tips om blogginnehåll mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: PetterH

Det är kallt :) Hur kallt har ni? vi har typ 2-4 minus. Jag tycker kylan är bättre än slasket. Man kan sätta på sig varma kläder. Du får försöka hitta annat att tänka på som att blogga. Då kommer du kunna skriv annat och tänka på annat. 2 flugor i 1 smäll

2008-11-23 @ 21:40:45
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, vi har galet kallt. Typ.. 10 minus kanske.. Okej, inte så kallt kanske, men nog kallt, haha. Jag höll i alla fall på att förfrysa mig, haha.

Jag hade inte varma kläder, så det var inte roligt.

Du är inte dum du. Får försöka tänka så.

2008-11-23 @ 21:51:36
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äh, pyttsan. Jag och Jonatan var ute och lekte 06:00 inatt utan jacka och vantar. Då skulle du ha varit med! Du kan skriva om vad du drömmer om? Både vanligt och omöjligt.

2008-11-23 @ 22:10:48
Postat av: Evelina

Eftersom det är samma IP-nummer som när Anton kommenterar, och eftersom han är den enda token, förutom Jonatan då, som är ute klockan sex på morgonen, tänker ajg utgå från att detta är Anton :)

Och nej, jag kan inte skriva vad jag drömmer om. Eller.. Det beror ju på vad du menar. Drömmer om på nätterna eller liksom mer.. Planer och förhoppningar?

Eller.. Det beror egentligen inte alls på vad du menar, för det är i alla fall samma sak. Så nej, det går nog inte för sig :)

2008-11-23 @ 22:15:39
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0