Det e' så det ska va'

Jag mår inte så bra idag. Jag har ont i magen, mår illa och har rejäl huvudvärk, och ändå sitter jag här.
Typiskt mig.
Men jag har pluggat en sväng idag ändå. Läst lite naturkunskap och pluggat till spanskaprovet nästa vecka.
Vet ni hur skönt det är att vara klar med alla inlämningsuppgifter? Det är galet skönt kan jag tala om.

Jag har hunnit sova en sväng också, närmare två timmar. Och jag har tagit en promenad! Det är helt galet hur mycket man hinner med om man struntar i datorn.
Än så länge har jag inte suttit här längre än 45 minuter faktiskt.

Och ni får förresten inte svar på chokladbollsvolymen eftersom inte nog många gissat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0