Ibland får man vara pinsam

Haha, fail på mig. LCHF-kosten är bruten, redan.
Jag insåg idag att jag verkligen inte alls fixar den eftersom jag blir grymt illamående av fett. Åtminstone i den mängden.
Så ja, det gick inte särskilt bra.

Nu över till någonting annat.
Jag vet inte om jag nämnt det i bloggen, men jag har sålt jultidningar i år. Pinsamt men sant.
Jag har visserligen bara sålt till typ släkten, men ändå. Hur som helst, idag fick jag leveransen, vilket innebär att jag nu är en MP4-spelare på 4 GB rikare. Inte illa! Presentkort på CDON (Kentbox!), sällskapsresefilmerna, en MP3 på 1 GB (julklapp till David) och en dansmatta lyckades jag få mig också. Och 750 spänn, så fort jag lämnat alla grejer.
Det är inte så illa tycker jag.

Lucas lyckades visserligen få en 26" platt-tv genom Panda, men det är en annan historia.

Nu ska jag gå och göra någonting vettigt, tjing!

Kommentarer
Postat av: anja

måste påpeka, då jag läste din profil att trots storstadshysterin är stockholm inte så jävla mycket att hänge i julgranen. om det ska var storstad ska det vara new york men om man bor i sverige ska det vara göteborg, lätt mycket mysigare. så om du ska välja mellan gbg och sthlm så definitivt gbg.fyi.

2008-11-28 @ 23:58:42
URL: http://walkonthewildside.blogg.se/
Postat av: milio

öeh vad var det jag tänkte skriva nu då... hmmmm. jo! de där penningarna tycker jag borde gå till en festivalbiljettskassa :D

2008-11-30 @ 12:32:38
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com
Postat av: anja

Hm, jo men den är en mysigare stad. Ölen är långt mycket billigare, man kan gå överallt(aka det är mindre), spårvagnar är finare än tunnelbana, det finns hemskt mycket svartklubbar (om man tycker om sånt) och way out west är nog bästa festivalen i sverige. Stockholm är lite hysteriskt på något vis. Fast alla har ju sin smak.

2008-12-01 @ 19:12:47
URL: http://walkonthewildside.blogg.se/
Postat av: anja

Ja alla är ju olika. Fast efter en månad i srhlm blir man lite trött.

2008-12-01 @ 20:44:50
URL: http://walkonthewildside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0