Lite vresigt

Godkväll.
Denna dag har inte varit så bra.
Jag gick och la mig ungefär 22.30 igår och somnade 00.30-01.00 någon gång på grund av min jäkla huvudvärk. Inte trevligt alls. Vid 04.00-tiden vaknade jag och hade asont i vänstra ögat. Det kändes ungefär som att någon roat sig med att hälla ett kilo klor i ögat. Inte trevligt det heller.
På grund av ögat låg jag och blinkade och hade mig i ungefär en kvart innan jag somnade. Det var rätt hemskt faktiskt, för det gjorde galet ont när jag hade ögonen öppna och ungefär lika ont när de var stängda. Men, jag somnade till slut.
När jag vaknade 07.10 hade jag jätteont i andra ögat. Det kändes ungefär som ett halvkilo klor.
Tack och lov så gick det över efter ett tag.
Huvudvärken satt tyvärr kvar hela dagen, och det verkar ha varit rätt tydligt i skolan. Eller, jag vet inte, men någonting var det.
Galet många personer var sura på mig, och de som inte var sura blev det eftersom de trodde att jag var sur.
Ja, så kan det gå.
Vi får hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt.
 
Förresten. Minns ni den där kostgrejen jag körde med i somras? Den där LCHF-grejen? Den har jag börjat med igen.
Jag måstemåstemåste gå ned i vikt, så är det bara.
Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas leva utan ris, men ja. Allt löser sig till slut om man tar livet som det kommer har jag fått höra. Vi litar på det tycker jag.
Denna gång tänker jag dock inte köra kosten sådär galet som i somras, sådär så attdet blev jobbigt. Nej, vänligt men bestämt får det bli denna gång. En smula vänligt och väldigt bestämt.
Jag har börjat läsa den där boken av Lars-Erik Litsfeldt igen, trots att jag läst den två gånger tidigare. Tyvärr glömmer man efter ett tag, därför tänker jag läsa den igen.
För att inte låsa upp mig på vad just han säger tänker jag även läsa Annika Dahlqvists blogg.
Ja, det här blir nog bra, om jag lyckas. Vilket jag hoppas på.

Pepp mottages gärna, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: PetterH

Jag tror du kommer lyckas bra med din "Bokstavskombination" sak. Kul att du lyssnade på Sonata Arctica också :P jag skulle inte vilja ha klor i ögonen

2008-11-27 @ 21:44:53
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack så mycket, men du hade fel. Jag har tyvärr redan brutit den. De låtar jag har lyssnat på med Sonata Arctica är galet bra :)

2008-11-28 @ 23:28:46
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0