Svagråtta

Jag lärde mig ett nytt ord idag, vackert va?

Igår lånade jag en bok. Nära oss heter den och är första boken i en serie på tre (?).
Jag har ungefär femton sidor kvar i boken, och jag skulle ha gett boken betyget Lite bättre än bra om det inte varit så att boken handlade förskräckligt mycket om bröst.
Den handlade jobbigt mycket om bröst.
Jag lånade boken efter att ha läst baksidan som utlovade en spännande läsning. Huvudpersonen Patriks lillasysters bästa kompis hade nämligen försvunnit spårlöst.
Ingenting stod det om bröst alltså.

Efter några sidor i boken har han sex med en tjej som han inte utbyter ett ord med. Det var en fredag. Nästa fredag, fyra dagar senare enligt boken, ser han en annan tjej i skolan.
Han fortsätter att se den tjejen varje dag i skolan och varenda gång står det att hennes bröst måste vara fantastiska.
What? Det är verkligen inte intressant läsning.
Sen drömmer han lite om asaguden Frejs brud också, men det var ju någonting annat.

Hela grejen, sättet han tänker på henne äcklar mig.

Boken kommer att få betyget Okej, men inte mer.
Och det är bara tack vare handligen som står på baksidan som faktiskt var med på ett hörn.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, hoppas slutet är bra då! Men varför är inte snö bra för själen?

2008-10-28 @ 19:36:37
URL: http://bingochbong.blogg.se/
Postat av: Anton

Vad hette boken? Är man fixerad så är man. :) ha det

2008-10-29 @ 13:59:55
URL: http://minlotusblomma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Anton: Jag har ju skrivit klart och tydligt att boken heter Nära oss.

:)

2008-10-29 @ 23:57:44
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0