För jag har blivit utmanad

Jag blev utmanad av milio. Lite oväntat faktiskt, har aldrig blivit utmanad förr.
Well, jag ska göra mitt bästa.

5 saker i min frys
Någon egen frys har jag inte, men i frysen som finns i huset finns det en hel massa grejer. Korv, glass, bullar, saft och bacon till exempel.

5 saker i min garderob
Oj, jisses. Tjugotusen flytta-hemifrångrejer. Handdukar, tallrikar, bestick, grytlappar och resväskor.

5 saker i min bil
Well, jag har ingen egen bil heller, och jag har ingen aning vad som finns i mammas och pappas heller. Typ.. Skivor kanske?

5 saker i min väska
Pocketbok, nycklar, bibliotekskort, mp3 och kamera.

5 personer jag utmanar
Petter och Anton. Det är de enda jag vet som läser min blogg någon gång ibland åtminstone. Ja, sedan får väl resten som känner sig manade anta utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Petter

Haha din frys skulle man vilja ha :) Jag får väl anta utmaningen.. men måste jag skriva den på min blogg? :O Jag vill inte det..

2008-09-22 @ 21:04:34
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Haha, ja svartvinbärssaften är ganska trevlig :) Måste måste du väl kanske inte, men dt hade väl varit trevligt?

2008-09-23 @ 07:56:41
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0