Gårdagen

Godmorgon!
Gårdagen var trevlig, lite lång dock. Och tråkig ibland till och med.
Vi gick där, Ida och jag, fram och tillbaka i ungefär fyra timmar.
Haha, och Ida klagade. Det gjorde visserligen jag också. Men över lite andra saker.

Vid halv sju kanske eller något kom jag hem och sov en liten stund.
Två timmar senare drog jag och Ida nämligen ut igen.
Precis innan jag cyklade iväg råkade jag tappa en spegel, som självfallet gick i ett flertal bitar.
Lucas talade om för mig att jag skulle få otur, vilket stämde. Tyvärr. Jag behöver inte mer otur.
Det första som hände var att jag ringde fel i alla fall, haha. Nu Ida, kanske du vet varför jag ringde dig?

Väl nere på byn träffade vi på Martin, Sofia och Madeleine, så vi hängde med dem resten av kvällen.
Det var ganska trevligt.
Men jag hade nog föredragit att stanna hemma och sörja mitt hjärtas bortgång (haha!)

Ja, det var väl gårdagen i stora drag.
Nu ska jag strax ut på nya äventyr, tjing!

Kommentarer
Postat av: Petter

Hur lyckas du sova emellan? :P Det måste vara en ädel konst

2008-09-21 @ 18:01:22
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Anton

Va ledsamt och roligt

2008-09-21 @ 18:33:35
URL: http://minlotusblomma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Haha, man hinner alltid sova några minuter :P

Anton: Haha, ja jag antar det.

2008-09-21 @ 18:40:35
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0