Jag har nästan lyckats!

Godkväll!
Vill ni veta någonting extraordinärt? Jag är nästan klar med svenskan!
En uppgift kvar, och den är till och med lite rolig nu när jag kommit igång med den. Inte illa alls!
Det har bara tagit sisådär.. Ja, fem-sex timmar.
Jag är inte bra alls på att ta itu med saker jag inte tycker om.

Ett besök på banken blev det till slut, så jag får mitt kort nästan vecka. Trevligt!
Dessutom kommer jag att få pengarna till mitt konto varje månad, och sådant är ju inte illa.
När jag hade förra kortet hade jag aldrig pengar på det eftersom mamma alltid gav mig pengarna i handen, haha.
Men det ska det bli ändring på!

Nu ska jag fixa klart det här och sedan ska jag sova!
Skolråd imorgon 9.00. Varför sjutton tog jag på mig detta IGEN?
Plugg blir det imorgon också, Boston ska redovisas på fredag och jag och Cathrin har knappt gjort ett skit.
Greeeeeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0