Jag mår inte bra

Godmorgon!
Jag har ångest. Jag får alltid ångest när jag är hemma från skolan.
Nuförtiden alltså, inte förr. Då stannade jag hemma alltför ofta.

Det är visserligen bara förkylning, och den är inte så hemsk att jag skulle kunna gå, men alltför många har gått till skolan förkylda redan, och det är förmodligen så jag blivit förkyld.
Dessutom blir jag kanske frisk fortare nu än om jag hunnit bli ännu mer förkyld.
Jag är i alla fall hemma idag, och jag är ledsen för det. Av flera anledningar.
Därför tänker jag jobba matte, datorkunskap och svenska. Typ, nu.

Kommentarer
Postat av: Anton

Det är nog svårt att vara sjuk nu för tiden.

2008-09-17 @ 20:01:58
URL: http://minlotusblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0