Lyckosvammel

Idag känner jag mig glad. Riktigt glad.
Fasiken vad humöret kan svänga ibland!

Det var en rätt slapp dag i skolan idag. Matte första timme, svenska andra timmen (jag läser en bok...) sedan två och en halv timme/timmars (ingen aning om vad det heter) lunch innan skolfotot. Vi skulle egentligen ha spanska 15.15, men eftersom skolfotot var klart 13.45 frågade vi Sten om vi kunde strunta i spanskan, and we did.
Under lunchen hängde jag med Ida, så när hon skulle på lektion hängde jag på eftersom hennes lärare var sjuk. Hade han inte varit det har jag inte vågat, haha. But, I did, så jag hängde på Idas, Annikas och Björns samhällskunskap B lektion. Det var mycket trevligt.
Efter skolfotot satt jag, Yrsa och Martin kvar ändå för att jobba spanska. Vi tänkte att om vi nu skulle göra de där sidorna kunde vi lika gärna göra dem tillsammans.
Smart tänkt.

Nu ska jag sluta svamla (jag skyller allt svammel på mitt humör) och göra någonting vettigt istället.

Kommentarer
Postat av: Nina K.

Svar; Haha, honestly? Nej, jag har faktiskt inte det. :P

2008-09-02 @ 19:07:52
URL: http://ninakhansson.blogg.se/
Postat av: Anton

Va kul! Jag bakar pizza! Det kanske blir en paj efter det också. :)

2008-09-02 @ 19:32:49
URL: http://minlotusblomma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Anton: Vad skoj! Jag vill också!

2008-09-02 @ 20:35:21
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0