Och jag blev lite ledsen

Godkväll!
Denna dag blev mycket kortare än gårdagen. Ganska skönt faktiskt.
Den blev dock lite mer social.
Det första vi gjorde när vi kom ner var att slå oss ihop med Anton, Adam och Jesper för att äta langos. Mycket trevligt.
Efter det sprang jag och Ida runt lite för att hitta ingenting alls. Förutom Huset vid Sjön.
När vi gått ungefär så länge att jag börjat tröttna så träffade vi på Anette och Camilla. Vi hängde vid utkanten av marknaden med dem en stund, sedan drog vi med dem genom marknaden ännu en gång. Jag hittade Apan och Lejonet, mina nya älsklingar.
Ja, sedan hamnade vi i utkanten på marknaden igen, men på andra sidan denna gång.
Vi slog oss ned och Camilla och Anette berättade om den gångna natten. Haha, jag fann det mycket underhållande faktiskt. Hur Camilla och Anette gjorde vet jag inte riktigt, haha.

Ja, det var väl min dag skulle jag tro.
Det här är första gången tror jag som jag inte bryr mig det minsta att marknaden inte är kvar imorgon.
Det var nog första gången någonsin som jag knappt brydde mig om att det var marknad ens.

Nu ska jag strax sova. Jag har suttit ett par timmar och försökt plugga. Speciellt bra har det ju inte gått, men jag orkar inte bry mig, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petter

Det var ju den marknaden jag inte var med på..

2008-09-22 @ 21:14:56
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Haha ja, det var kanske det det berodde på.

2008-09-23 @ 07:58:16
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0