Min oerhört intressanta dag

Godkväll!
Nu är jag hemma från dagens äventyr. Ganska skönt faktiskt eftersom jag dragit på mig en förkylning, och inte blev det bättre av att faster har hund.

Läkaren var inte så arg faktiskt. Han kunde förstå att jag kände mig omotiverad eftersom varken jag eller någon annan vet vad medicinen är bra för egentligen. Det finns inte ens någon som vet om medicinen är bra.
Jag skulle i alla fall fortsätta med att inte ta den, för om typ en månad eller så ska jag läggas in för prover och grejer. Great! Jag gillar sådant faktiskt. Jag har ingen aning om varför, men så är det.
I Borlänge hittade jag en cykelkorg på JULA. Jag blev glad över det, men när jag kom hem upptäckte jag att den inte passade, så mamma får lämna tillbaka den på fredag när hon ska på lasarettet. Tolv stycken AAA-batterier blev det också, och sådant är alltid bra.
Sofia Rågenklint var förresten på Rusta.

Efter Borlänge drog vi till Leksand till faster. Jag hade glömt att hon hade hund, så jag blev lite ledsen faktiskt. Inte för att jag inte gillar hundar, för det gör jag, men som jag skrev några rader ovanför blev min förkylning sämre eftersom jag inte tål pälsdjur.
Efter typ två timmar åkte vi dock hemåt, men gjorde ett stopp vid Karamellfolket i Vansbro. Great!

Ja, det var väl allt skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0