Promenad genom byn

Godkväll!
Idag har jag inte pluggat det minsta faktiskt (åtminstone inte efter skolan). Ganska härligt faktiskt.
Efter maten tog jag och mamma en promenad, och så besökte vi Sten-Åke en sväng. Tyvärr fick jag brännässleliknande utslag på grund av min hundallergi (och ja, han har hund). Great.
Men ja, vi tog alltså en promenad, och mamma ville in till Sten-Åke för att titta på hans kök.
Promenaden blev därmed ganska lång, så jag har faktiskt inte gjort mycket mer.

Om ungefär tio minuter tänker jag titta på film, så det så!

Kommentarer
Postat av: Petter

Man kunde faktiskt ganska enkelt lista ut att Sten-Åke hade en hund. det var inte direkt en nyhet :P

det är synd om dig som är allergisk

2008-09-02 @ 22:26:03
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Inte? :O :P



Förlåt alla, jag märkte nu att det blev en hel del faktiskt i detta inlägg.

2008-09-03 @ 15:37:21
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0