Två dl kolasås

God eftermiddag!
Det blev ingen trevlig dag idag, inte alls. Redan innan jag kommit till skolan började jag typ hyperventilera eftersom det var så sjukt varmt. Typ en timme senare frös jag ihjäl. Trots allt detta hade jag inte feber, knepigt.
Allting har bara snurrat idag och jag har mått allmänt dåligt. Härligt, härligt.

Dessutom, jag kan inte språk längre. Jag försöker och försöker, men det går verkligen inte. Jag har blivit totalt urkass på både svenska och engelska. Att jag blivit dålig på svenska tänker jag faktiskt skylla lite på bloggen. Eller ja, på att jag har bloggat för mycket.
Min svenska är inte den bästa direkt när jag skriver i bloggen, och nuförtiden skriver jag likadant i skolan som på bloggen typ. Askonstiga meningsbyggnader alltså, bland annat.
Skit också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Evelina, du måste ju kunna skilja på fritidsskrivande och skolskrivande. Kunna anpassa sitt språk till miljön och sammanhanget. Det får du öva på.

2008-09-18 @ 17:07:44
Postat av: Petter

Det var jag som skrev.. det syntes inte

2008-09-18 @ 17:08:19
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Ja, jag kunde det förut. Men det går inte längre.

Jag är oerhört besviken på mig själv. Förhoppningsvis blir det bättre när vi skrivit lite mer i skolan.

2008-09-18 @ 17:37:26
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0