Uppe med tuppen

Godmorgon!
Denna morgon har jag hunnit med en del, jag har duschat, hängt tvätt, slutfört svenskan, ätit, jobbat lite matte, hittat kläder och strövat omkring lite. Jag förstår inte varför jag envisas med att gå upp så tidigt när jag inte behöver.
Det är ju ganska skönt i och för sig, att inte behöva stressa. Det måste vara det.
Det är cirkus en timme och femton minuter kvar tills jag åker. Jag har ingenting planerat mer än att sminka mig och packa ner kläder till idrotten. Jag hoppas att mentorerna ljög och att mitt schema talade sanning, för då har jag ingen idrott idag.
Men det är väl lika bra att förbereda sig på det värsta.

Kommentarer
Postat av: Petter

Visst ska man gå upp tidigt :) Då lever man mycket mer. Sen får man variera sig lite också men det är överkurs.

2008-09-01 @ 16:06:05
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Haha, är variation överkurs? :P

2008-09-01 @ 18:40:25
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0