Go Ask Alice

Godkväll!
Spanskalektionen var inte så farlig faktiskt. Eftersom vi jobbade "enskilt" (haha) och slapp läsa någonting gick det till och med väldigt bra.
Matten var rolig som vanligt och svenskan var helt okej.
Helt okej dag alltså.
Om det inte varit för..

Det känns skönt att jag slipper idrotten imorgon måste jag säga. Och spanskan. Om vi nu har spanska imorgon.
Dock måste jag nog jobba engelska imorgon, på vägen till Falun eller någonting. Den där boken kommer aldrig bli utläst annars.
Den boken verkar förresten inte vara alltför bra. Hon verkar vara ganska deppig, och jag orkar inte riktigt läsa om det.
Inte nu.

Nu ska jag läsa en sväng ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0